vineri, 14 octombrie 2011

Rolls Royce-ul de la colț

Pe porțiunea dintre Perla și Piața Dorobanți ieri pe la cinci si jumătate, cam pe la jumătatea bulevardului, pe un colț de stradă, într-o rână, era parcat un Rolls Royce care îți lua ochii. Și mă uitam la imaginea aia și mă întrebam ce nu se potrivește. Și încetul cu încetul mi-am dat seama că totul era o eroare. Un Rolls Royce, parcat pe stradă, mai exact pe colț, cu roțile strâmbe, jumate de mașină pe trecerea de pietoni.

Păi să ne gândim un pic!  În primul rând unde e șoferul mașinii și de ce nu stă lângă ea? În al doilea rând ce fel de șofer de Rolls Royce lasă mașina nepăzită când e plecată din curtea palatului? În al treilea rând ce fel de proprietar ar accepta ca Rolls-ul lui să încurce alți oameni fie ei pietoni sau altceva. În al patrulea rând de când sunt atât de grăbiți șoferii de Rolls Royce încât să lase roțile strâmbe cum le lăsa unchiul meu la Oltcit și fugea să prindă pâine?

În al cincilea rând: Sir?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu