joi, 13 octombrie 2011

Chiuveta cu două fețe

Acum o vreme eram la un magazin cu iz de pe vremuri de unde doream să cumpăr o banală chiuvetă.
Nicicând nu mi-am imaginat că voi avea o aventură și mai ales că o să râd atâta încerând să cumpăr o chiuvetă de bucătărie.

Fiți atenți.

Ajung la madama din "brigada veche" și o întreb: aveți chiuvetă cu picurătorul pe dreapta?
Ea stând în picioare cu coatele pe tejgheaua prea scundă avea o poziție aproape neobișnuită. Răspunde:
"Nu avem"

Fix deasupra ei, dar fix, ca o aură argintată, sau inoxată, stătea chiuveta mea. Temător să nu zic o prostie, îmi adun curajul și uitându-mă la părul ei mov zic: "Păi cea din spatele dumneavoastră de pe perete are picurătorul pe dreapta!"

Răspunsul vine implacabil:

" Cum stai cu spatele la chiuvetă e pe stânga!"

Alevoar !

2 comentarii: