miercuri, 26 octombrie 2011

Să ne uităm la capra vecinului

Stând la coadă la mega image, la semafor, la bilete la film, la cumpărat haine sau te mai miri pe unde, am observat un lucru de-a dreptul ... nu-știu-cum. Enervant.

Toți își privesc vecinul. Dar nu o fac la un mod curios deschis, adică să cunoască omul. O fac, am eu impresia, ca să vadă tu cum o duci. Pantofii, ceasul, hainele, ce ai în coșul de cumpărături. Cu cine ești. Dacă ești cu vreo femeie frumoasă se holbează și la ea și încep să saliveze ca un câine la borcanul cu oase.

La semafor, INVARIABIL, se uită la mașină și apoi la șofer. Stema mașinii, fața soferului, STEMA-FAȚA, STEMA-FAȚA. Și te-a etichetat. Ai mașină d-aia ești așa. Și în trafic, deja sunt judecate mașinile.

În 990 de cazuri din o mie când depășești pe cineva pe autostradă se uită la tine.

Peste tot se uită la tine.

Auzi mă cocalar cu idei preconcepute, mai dă-te-n .... și băgați-ai puncte puncte în mă-ta tu și Dan Voiculescu și toată antena aia a lui dă bagabonți.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu