duminică, 23 octombrie 2011

Noi albii minoritari?

Astă seară în timp ce mă întorceam spre casă am observat , nu aveam cum să nu, multe multe multe mașini ce costă în jur de 80 de mii de euro de căciulă, parcate în toate direcțiile blocând două benzi din trei. Lângă ele se aflau proprietarii lor, majoritatea dintre ei rromi.

Sunt de acord cu tot ce fac rromi atâta vreme cât o fac la ei în țară. Dar care e țara lor? India, nu cred. Sunt  sigur că o bună parte din ei habar nu au unde e țara asta, iar mai mult de 99 de procente nu au fost vreodată acolo. Adică sunt un popor fără țară. Nomad. De acord. Atunci de ce la fac românii case, sate? Ei nu sunt construiți așa. De aia își bagă caii în case. Nu  e greșit. Așa fac ei. Așa cum noi ne băgăm mașinile în garaj, ei își bagă caii în case. Ce mare chestie? Asta nu îi face înapoiați. Nu?

Nu mai au o cultură, e deja evident și nu cred că mai trebuie argumentat în vreun fel. Și atunci singura lor direcție, este banul. La fel ca la români de altfel.  Iar cum din muncă cinstită cred că ne-am prins cu toții că nu te îmbogățești, pentru că paiul și scobitorile au fest deja inventate, singura direcție este evidentă. Una care îți permite să ai Audi A 3 milioane, si BMW X 78.

Ei, rromii fac ce vor. Aruncă gunoi în stradă, fac grătare în stradă, nunta pe stradă, pipi pe stradă, repară mașini pe stradă etc. Ok! De acord cu totul. Dar nu la mine pe stradă. Că dacă stăm pe aceeași stradă trebuie să ne respectăm. Nu ne respectăm ne certăm și mai apoi românul rămâne cu mașina zgâriată, casa spartă etc. Și până aici totul e ok. Sunt de acord și cu asta. Dar că manțocarii ce poartă frumoasa titulatură de autorități nu fac nimic nu mai sunt de acord. Nu am ce să fac, dar nu sunt de acord. Și în cele din urmă devin indiferent. Intru în casă printre saci de gunoi, că să dea dreacii dacă mă apuc să strâng dupa pseudo-indieni.

Si încet încet, constatăm cu stupoare, ăia care constată, că am devenit minoritari. De sute de ani albii au făcut ravagii în India, Europa, Africa și America și un pic chiar și în Japonia. Adică albii au hărțuit necontenit și au săvârșit atrocități greu de inchipuit dar bine de știut și chiar necesar de știut! Pentru că doar știind, o să înțelegm că s-a întors roata băieți!

Păi cine a avut sclavi rromi? Cine, dacă nu francezii, făceau ce vroia mușchii lor prin Algeria și așa mai departe?

Păi dacă eram eu rrom, țineți-vă românași, și așa fără "coloană vertebrală", că v-ați găsit beleaua. Și chiar că am găsit-o!

Bahtalo!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu